familie-svm-naar-florida.reismee.nl

Go Belgium Go !

Vandaag was het vooral een dagje reizen en rust... Want we hebben onze planning even opgeschoven om naar de match Brazilië-België te kijken.

We hebben rustig ontbeten voor we aan de lange rit van 3u begonnen, over the keys terug tot in het zuiden van Miami! Homestead, de start voor het natuurgebied The Everglades!

Aan de balie van het hotel gaven ze ons een tip om voetbal te kijken, nl Buffalo wild wing, een sportbar met heerlijke kippevleugels ? En of we daar konden kijken! Er stonden wel meer dan 30 tv’s, vanop elke stoel had je een goed zicht, zelfs op het toilet ?? We bestelde een grote schotel taco’s, chickenwings voor de kids, een mojito voor mama en een stella artois voor papa !

In ‘t begin was er niet veel volk, maar tegen de start van de match, kwamen er nogal veel brazilianen binnen? Tijdens de eerste time was het redelijk rustig., tot de 2-1 werd gescoord! Toen begon de ambiance erin te komen, veel geroep, ooh’s en aah’s...Alsof ze er terug in geloofde. Nagelbijtend keken we met 4 naar de match. Wanneer er werd afgefloten was er 1 tafel aan ‘t juichen: wij ? en toen werd het heel stil in de rest van de bar...

Na de felicitaties en de rekening van de ober, zijn we stilletjes vertrokken. En toch... hier in het verre amerika zijn we trots belg te zijn!!!

Al voelen we wel een kleine teleurstelling dat we dit nietkunnen delen met onze voetbalvrienden en familie! Stel je voor dat ze dit winnen, dan zitten we hier alleen met de feestvreugde ?