familie-svm-naar-florida.reismee.nl

Strandvakantie

3 nachten verblijven we hier op Fort Myers beach, een eiland in de golf van Mexico. We hebben hier een tof hoteletje direct aan het strand! Onze kamer heeft een keukentje, er is een gemeenschappelijke bbq beschikbaar en waserette.

Onze eerste dag hebben we genoten van het zwembad en de sunset vanop het strand! Een beetje gespeeld met de fotootjes, aangezien je bijna alleen op het strand staat, kan dat!

Dinsdag bleven we bewust in het hotel, aan het zwembad en op het strand. Zo konden we een wasje doen, want we hebben tenslotte geen kledij bij voor de hele reis ?. Om 14u ruilden we onze strandstoel even voor het bed op de kamer en de tv: supporteren voor de Rode Duivels ! Jammer genoeg was het geen feestvreugde zoals vorige keer. Daarbovenop kregen we een serieus lang onweer, waardoor we niet meer konden gaan zwemmen ? En die bbq kon ook niet in die gietende regen...

Gelukkig trokken de wolken weg, want we hadden een sunset-dolphin cruise geboekt! En dat was weer genieten... de kinderen vooral van de dolfijnen die met de golven van de boot meezwommen. Mama genoot dan weer van de prachtige sunset en vooral die kleuren, echt fantastisch!

Het voordeel van het hevige onweer, het is eindelijk wat frisser om eens op het terras te zitten terwijl de kids slapen. Nog steeds 28 graden ?