familie-svm-naar-florida.reismee.nl

Miami beach

Voor we de lange rit naar miami aanvatte, zijn we nog even gestopt in de outlet malls! We hebben een aantal spulletjes gekocht, leuk als ze maar de helft van de prijs of meer kostten ? Op mijn lijstje stond o.a witte adidas schoenen en birkenstocks. Maar ik had alvast door dat de laatste veel duurder zijn hier, nl al snel 100$ voor een nieuw paar, en geen outlet te vinden ? In de winkel van Adidas hebben we 2 paar witte sneakers gekocht, maar niet voor mij, ra ra ra voor wie dan wel?

De rit naar Miami was lang, maar het was de laatste! Onze rondrit is gedaan, we gaan enkel nog genieten van een paar dagen rust, aan het zwembad en op het strand! Ons hotel op miami beach is een riu hotel, best wel chique eigenlijk. Maar duur... alhoewel we snel door hadden dat heel miami-beach pokkeduur is! Een vb: parking van hotel 30$ per dag. Op straat 10$ per uur ? De mojito in de strandbar is dan weer maar 8$ ?

Om onszelf wat te verwennen ( en door een goedkope actie van jetair) hebben we half-pension genomen en het eten is hier overheerlijk! We hebben zowel ontbijt als avondeten in buffetvorm en dat is fantastisch. We moeten ons zelfs hier een beetje opkleden, de meeste mannen hebben een lange broek en hemdje aan. Helemaal niet ons ding, maar t is eens leuk en genieten doen we sowieso.

We hebben de afspraak dat we ons niet gaan druk maken over de kostprijs en de kilo’s die erbij komen ????

Er rijdt hier wel een gratis trolleytram naar het centrum van south-beach. vanmiddag wilden we dit proberen, maar andere mensen stonden er al een uur te wachten ( normaal rijdt het elk 15 min) Dus hebben we besloten om met de auto te gaan. Dat was geen goed idee... veel file, geen parkings,... Uiteindelijk toch een parkingplek gevonden, uiteraard superduur. Maar we hebben al een stukje van South-beach en de winkelstraat gezien! We proberen het trammetje één van de volgende dagen opnieuw!